Sider

lørdag den 3. november 2012

Goodiebag



Da jeg købte de grå Cheap Monday jeans, jeg viste i går, der fik jeg en goodiebag med i købet, da jeg var i blandt de første 10 kunder den dag (tror faktisk jeg var den første). Goodiebag'en indeholdte en lækker "by Second Female" strik, et Fazion magasin, en neglelak, en læbepomade og et armbånd. Super lækkert synes jeg. I dag har jeg været ude og spendere lidt flere penge på tøj. Det er dejligt med lidt fornyelse i garderoben.

In connection to my purchase of the grey Cheap Monday jeans yesterday I got a goodiebag, because I was one of the first 10 costumers that day (I actually think I was the first). The goodiebag contained a really nice 'by Second Female' sweater, a Fazion magazine, a nail polish, a lipbalm, and a bracelet. Really nice I'd say. Today I've been out shopping a bit more. It's always nice with some stuff in ones wardrobe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar