Sider

søndag den 12. august 2012

In a new position



Så er jeg altså flyttet hjemmefra og sidder nu og blogger fra samme skrivebord, men fra en anden by, et andet sted. Som I kan se på billederne, kommer mine sko bedre til deres ret nu. Jeg bor på et kollegieværelse, som fungerer både som soveværelse, stue, kontor og walk in:) Derudover har jeg mit eget badeværelse og en lille gang, så det er dejligt. Jeg vil gøre mit bedste for at få taget outfit-billeder, men det bliver nok ikke til så meget her i starten. Jeg skal lige have fundet et sted eller to, de kan tages osv. Vi ses:)

I have now moved out of my parents house and at the moment I'm blogging at the same desk as always, but from another city, another place. As you can see at the pictures I have made more room for my shoes at my new place. I live at a student hostel. My room is my bedroom, livingroom, office and walk in closet:) Besides that I have my own bathroom and a tiny hallway so that's nice. I try my best when it comes to taking outfit pictures, but I'm not sure I will take a lot in the beginning. I have to find a place or two to shoot them etc. See ya:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar